Mini košarica

Brezplačna dostava pri naročilih nad 250 EUR

Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

To spletno stran (»spletna stran«) upravlja Nivito AB.

Potrdilo o naročilu & račun

Ko boste naročilo prejeli, vam bomo na e-mail poslali elektronski račun kot potrdilo za vaš nakup. Pomembno je, da ob nakupu vnesete pravilen e-mail. Priporočamo, da si e-mail shranite, da boste lahko kontaktirali podporo uporabnikom, če bo to potrebno. Potrdilo o naročilu (račun) velja tudi kot dokazilo o nakupu.

Globalno plačevanje

Sprejemamo Viso, Mastercard, American Express, Discover, direktno bančno nakazilo, ACH direktna obremenitev, Android Pay, Apple Pay, Google Pay, Masterpass, PayPal, PayPal Credit, UnionPay, Venmo, Visa Checkout.

Barve & Površine

Cilj Nivita je, da izdelke na spletni strani prikaže čim bolj ustrezno. Vseeno pa se lahko zaradi barvnih nastavitev vašega računalnika, svetlobe itd. izdelki na slikah nekoliko razlikujejo od dejanskih barv. Nivito ni odgovoren za takšna odstopanja.

Nedostava

Za nedostave, prosimo kontaktirajte našo podporo uporabnikom: support@nivito.com, navesti morate ID spletnega naročila in svojo telefonsko številko.

Nivito si pridržuje pravico do popolnega preklica naročil. Do tega običajno pride zaradi napak pri ceni, sistemskih napak ali zlorab pri plačilu.

Nivito se vedno trudi navesti pravilne podatke na svojih spletni straneh. Vseeno pa lahko podatki na strani vsebujejo napake ali sistemske napake. Cene, ki so navedene na naših straneh, niso niti ponudba niti pogodba. Cene in razpoložljivost se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Politika o poškodovanem blagu

Vse zahteve zaradi poškodovanih izdelkov nam morate poslati v roku 7 dni

Opazne poškodbe:

  • 1) Pomembno je, da vse napake, ki so vidne na paketu, takoj sporočite kurirju. Zapišite si kurirjev ID/ime.
  • 2) Slikajte paket.
  • 3) Sporočite nam takoj po dostavi na support@nivito.com.

Neopazne poškodbe:

  • 1) Slike izdelka v kartonu (pred namestitvijo)
  • 2) Kontaktirajte nas na support@nivito.com
  • 3) Če je izdelek nameščen, denar ne bo povrnjen

Garancija:

10 let garancije na pipe in umivalnike (vključeni niso obrabljivi deli kot tesnilo/O-obroči, sifon in cevi), 3 leta za tesnila/O-obroče, sifon in cevi. Pipe in odtočne cevi iz umivalnika mora namestiti usposobljen vodovodar.

Garancija NE zajema poškodb površin zaradi uporabe, običajne obrabe, škode zaradi zmrzali, vodne škode in okvar zaradi vodnih nečistoč, poškodb zaradi nepravilne uporabe izdelka, ali/če je izdelek uporabljen v drugačnih okoliščinah kot tistih, za katere je namenjen, poškodb zaradi sile ali manipulacije, ali zaradi neprimerne nege, kot je navedena v navodilih.

Ker so seznami strank ponavadi ustvarjeni veliko pred ponudbo (včasih nekaj mesecev, preden je ponudba ustvarjena), boste lahko vseeno še prejeli nekaj ponudb, tudi potem ko ste preklicali prejemanje ponudb. Hvaležni smo vam za vaše potrpljenje, medtem ko obdelujemo vašo zahtevo.

Nega za umivalnike

Navodila za nego za vaš obarvan Nivito umivalnik iz nerjavečega jekla IZOGIBAJTE SE KONTAKTU Z UMAZANIMI ALI GROBIMI POVRŠINAMI, saj se bodo na na novo poliranem jeklu prikazale praske!

  • Obarvani umivalniki naj bodo umiti le z milnico in mehko krpi ali gobico, potem pa jih sperite in posušite s krpo.
  • Barva je trden premaz (Fizični plinski nanos) na površini nerjavečega jekla – izogibajte se praskanju.
  • V ali na umivalniku nikoli ne uporabljajte jeklene volne (izogibajte se uporabi jeklene volne pri kateremkoli umivalniku iz nerjavečega jekla, saj ta pušča sledi jekla, kar vodi do rjavenja).
  • Za čiščenje obarvanih umivalnikov nikoli ne uporabljajte grobih, ostrih krp.
  • Za čiščenje obarvanih umivalnikov nikoli ne uporabljajte intenzivnih kemikalij ali belil.
  • Izogibajte se daljšemu kontaktu z navadnimi jeklenimi posodami (npr. konzervami), saj lahko te rjavijo in pustijo sled na umivalniku.
  • Izogibajte se daljšemu kontaktu s kislinami iz sadja, soljo, čajnimi vrečkami itd., saj lahko pustijo sledi.

Zahtevki

V roku 10 let od datuma naročila vašega izdelka imate pravico vložiti pritožbo glede dela in napak na materialu. V primeru pokvarjenega izdelka lahko Nivito ponudi popravilo, nadomestne dele, nadomestilo ali dobropis.

VSE zahteve mora obravnavati izvirni ponudnik v vaši državi. Če ste nakup opravili v spletni trgovini, svoje zahteve pošljite na support@nivito.com, drugače morate kontaktirati trgovino itd. od koder ste izdelek kupili ali lokalno Nivito agencijo v vaši državi.

Plačilo je plačano v roku 30 dni, potem ko se doseže sporazum.

Vračila

Vsa vračila bodo poslana nazaj na isti račun/kreditno kartico, s katerim/katero je bil nakup opravljen, v primeru da ni bil dosežen noben drug sporazum. Vračila so ponavadi poslana v roku 30 dni.

Davki in carina

Vse cene, ki so prikazane na spletnih straneh vsebujejo 25-% DDV. Stranke izven EU morajo dodatne stroške pokriti same. Podjetja morajo imeti pri nas račun.

Dostava

Brezplačna globalna dostava nad 450 €. V vsa mesta, ki imajo poštno storitev. Nismo odgovorni za to, da na vašo izbrano lokacijo ni možno dostaviti paketa. Čas dostave znotraj EU 1-2 tedna, izven EU 1-3 tedne.

Politika vračanja

Vse zahteve za vračilo morajo biti v takšnem stanju:

  • 1) Izdelek ne sme biti odprt
  • 2) Izdelek mora biti zapakiran v originalni embalaži.
  • 3) Vrnjen mora biti neuporabljen (uporabljeni izdelki ne bodo odobreni za vračilo).
  • 4) Paket bo prevzel kurir po naši izbiri.
  • 5) Potem ko bo izdelek pregledan z naše strani, bomo uredili vračilo denarja (izjeme so izdelki, ki niso v skladu z zgoraj naštetimi pogoji).

Vprašanja za Nivito?

Kontaktirajte nas